donderdag 17 juli 2014

Vakantie tijd!



Hallo lieve bezoeker! 


Vanaf morgen is het ook hier officieel vakantie tijd! 

t/m 10 augustus ga ik heerlijk met mijn gezin lekker genieten van het mooie weer, de naaimachine staat dan ook eventjes stil. Patroontjes kunnen in die tijd nog wel besteld worden, ik zal reageren op uw bericht of mail zodra ik de kans krijg. Vanuit Spanje kan ik straks niets verzenden, maar dat maak ik goed zodra we thuis zijn ;) 


11 Augustus staat mijn machine weer geheel tot uw beschikking! Ik kijk er naar uit om de bestelling van Kristel en Runa uit te werken, worden weer leuke tassen! Waar ik nu, natuurlijk nog niets over zeggen kan ;) 


Wel wil ik jullie nog even het resultaat van de afgelopen maand laten zien, voor Vanessa maakte ik een set tassen in het stofje van Michael Miller,"Nuts for Dinner" , voor Stéphanie een Lotta tas met telefoonboekje in een heerlijk vrolijk stofje met als thema Parijs, gevoerd met denim. 


Nuts for Dinner

Kleine tassen: het patroon van Nathalie, de Finch op ware grootte. 
De grote tas is hetselfde model, maar dan wat vergroot door mij :) Patroontje is te vinden op haar blog, en wel hier : 

http://fynnch.blogspot.nl/2013/03/de-finch.html








Deze tas is gebaseerd op het model Lotta Lady, van Maria Denmark.
 Het patroon kreeg ik ooit bij een nieuwsbrief van hen in mijn email, het is te koop via de website van Maria Denmark hier: 
http://www.mariadenmark.com/shop/802-lotta-lady-bag/



KIDSP@KKET


Jaaaaaaa! Het is waar! We zijn Zwanger! 


Inmiddels gaat alles ontzettend goed met de baby, en met mijzelf is nu ook alles weer in orde :) 



Dit heeft wel als gevolg gehad de afgelopen weken, dat de publicatie van het patroontje van de laatste 2 (3) delen van het Kidspakket wat is vertraagd. Het spijt me enorm. 



De patroontjes van het Kidsp@kket deel 3, de Rugz@k 
en deel 4, de Geldz@k
 zullen in het tweede gedeelte van de zomer beschikbaar zijn. 

Mijn geweldige testers gaan in de vakantie voor jullie aan de slag, waarvoor mijn hartelijke dank! 



Ik wens ook jullie een hele fijne vakantie toe, geniet van de bloemen, het weer, en elkaar! 

x
Sabrina



1 opmerking:

  1. Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar van!

    Ik ben genomineerd voor de Sunshine Blogger Award.
    Hier kan je mijn berichtje bekijken: http://uniquemarieke.blogspot.be/2014/10/sunshine-blogger-award.html
    Via deze weg wil ik jou graag nomineren!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan Mai Designs NL - de Blog!