donderdag 14 november 2013

200 Likes op Facebook! Geweldig, dat wordt gevierd met een splinternieuwe Blog!

De Blog is een feit...


** Maar de pagina is momenteel nog onder constructie **

Ontwerpen en testen heeft wat tijd nodig, zoals jullie allemaal wel weten :) Wat bloggen betreft, ben ik nog een compleet groentje. Dit heeft iets meer tijd nodig dan van bovenstaand concept patroon een patroon voor een rugzak maken haha.

Zo spoedig mogelijk, zal deze Blog een duidelijk overzicht geven van de tassen die momenteel te bestellen zijn via mij en kan ik jullie overzichtelijker op de hoogte houden van de huidige plannen.

Daarnaast maakte ik meteen een Engelstalig blog aan, voor mijn Internationale fans. Die is *hier* te vinden.

Een groot voordeel, is dat niet iedere letter die ik schrijf, direct meerdere keren op jullie beeldscherm verschijnt, zoals ieder gepost bericht via de Facebook pagina. Dussss... meer overzicht, minder Maispam lol win win zou ik zeggen :) 


Voorlopig kunt u nog alleen via Facebook mijn tassen bekijken en hersenkronkels lezen :)

Tot ziens op Mai Designs - De Blog! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan Mai Designs NL - de Blog!