vrijdag 14 februari 2014

nog 3 uurtjes....

Mai Designs - de Blog: Pay it Forward - give away:

PAM PAM PAM PAM 



Nog maar tot 15:00 uur vandaag de tijd om hier op de Facebook pagina of op de blog een reactie achter te laten en mee te doen  Daarna helpen 2 paar onafhankelijke handen mij met het trekken van de namen hier, en daar  







De naam vanuit de facebookgroepjes is inmiddels door mij gekozen: 

Marouchka van het groepje Naaien voor Vriendinnen 
Haar reactie : 

Valentijn is fijn, maar hoeft niet enkel voor geliefden te zijn,
Tonen dat je er voor elkaar bent, ook als je elkander niet persoonlijk kent,
Heb je één of ander probleem, op faceboek ben je nooit alleen .
Ik sta je bij met raad en daad , en jij mij met naald en draad





**later
PAM PAM PAAAAM hihi

De Valentijns Give away is gesloten :) 

De namen voor de Valentijns Pay it Forward Give-away hier op de FB pagina zijn geworden:
C'est Moi en Wendy Janssens 

Via de blog: 
Mireille en Mamadammeke :D 

Met dank aan Jordy voor het uitkiezen! 


Als jullie mij jullie adres willen doorgeven in een privé berichtje, zal ik in 2014 jullie weten te verassen :) 

Al dat ik vraag, is dat jullie zelf óók 3 tot 5 mensen verassen door iets lief leuk of aardigs te doen, koekjes te bakken of iets leuks te maken :) Hoe jullie die kiezen is geheel aan jullie, bij sommigen zag ik al op de FB en blog een berichtje, anderen zullen dat misschien nu doen of in de eigen directe omgeving iemand vinden. 

Zo geef ik de glimlach en vreugde die ik zelf had toen ik mijn Valentijnspakket opende die ik kreeg van Rixt, weer door aan anderen, met heel veel liefde. 


Ik wens jullie allen een hele fijne Valentijnsdag! 

xxx 



Zelf deed ik mee met een Secret Valentijn Swap *hier*. Het komt er op neer dat met een Secret Swap, je wordt gekoppeld met iemand, die niet weet dat jij een cadeau voor haar verzorgd. Dat mag dan iets zijn dat je zelf hebt gemaakt, maar je kan ook iets kopen, als het maar creatief is en bij de persoon past.


Ik kreeg van Rixt een geweldig leuk pakket, ze had écht de moeite genomen om te kijken wat bij me past, en zelfs iets voor de kids meegestuurd, kijk, dan verdien je pluspunten he :D <3

Een schetsboekje met metallic potloodjes (staat inmiddels de schets in voor een nieuwe hoes voor de GSM van mijn lief) 2 superleuke lapjes stof (oeeeh in het BLAUW dat ik zo mooi vind) waarvoor ik al een bestemming in het hoofd heb, en klemmetjes voor leer en zeil (hoe SUPER handig!) een opvouwbaar schaartje voor draad (die ik normaal ALTIJD kwijt ben).
Een heerlijk kopje thee in hartvorm (ben ontspannen begonnen vandaag), een ONWIJS leuk boek over knuffels maken voor Jordy, die daar ontzettend blij mee was en zelf vroeg of hij Rixt mocht bedanken (en dat ook deed) en een geweldig leuk zakje gemaakt van fietsband, gevuld met nagellakjes (in kleuren die ze nog niet had) voor Amy

Zeer geslaagd en ZEER gewaardeerd!


Zelf stelde ik een pakket samen voor Chantal, die graag honden uitlaat (meer info geef ik niet ivm haar privacy) dus maakte voor haar... een Labrador (die hadden jullie stiekem al gezien)
                                                              Naar het ontwerp van Tilda

een Naaldenmapje met een lintje erbij, een paar oorbelletjes, een vlaggenlijn om zelf in elkaar te zetten en een patroontje van de tiny Anniek. Ik hoop dat zij er net zo blij mee zal zijn, als ik was met met mijn Valentijns swap cadeau :)
Naaldenmapje naar eigen ontwerp








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan Mai Designs NL - de Blog!