dinsdag 4 februari 2014

Stoffemiekes, Crea Mama's en mijn nieuwe favoriete tas!

illustratie door Sandra Coupje
Wat jullie misschien niet weten, is dat er een heel leuke groep is op Facebook waar Nederlandse en Belgische naaisters samen kletsen, overleggen, elkaar raad geven en heerlijk met elkaar de naai hobby delen in de Stoffemiekes! De enige groep met zelfs hun eigen button, waar ik met trots van kan zeggen, dat ik er ook eentje heb :)


Bij de Stoffemiekes is een creatieve groep aangesloten, de Crea Mama's, die iedere maand op diverse projecten stemmen, en van die projecten worden de twee populairste uitgekozen als thema voor de volgende maand, met veel plezier gaat men dan aan de slag om er hun eigen draai aan te geven :) 



illustratie door Sandra - Coupje


Voor januari is het project de Lotta Lady Bag, van Maria Denmark (momenteel geven zij een t-shirt patroon wanneer je je aanmeld) 
Diversen van ons kregen dit patroontje gratis in de mailbox bij de nieuwsbrief waardoor het dus met een gerust hart gebruikt kon worden.


Ik heb werkelijk de meest prachtige versies gezien, allemaal met evenveel liefde gemaakt! Uiteraard, was ik te laat, veel te veel in beslag genomen door al het moois dat gemaakt kan worden ;) 

Bij mijn favoriete winkeltje hier in de stad, Verassend Passend, vond ik een pracht stofje van Michael Miller, zo mooi blauw in diverse tinten .. kon ik écht niet laten liggen. Het zwart met het kleurige patroon kon ik ooit ergens op de kop tikken, de binnenkant is een stofje dat Rein voor mij vond in de Hema en het prachtige oranje suede kreeg ik van de opa van de kids ..
Niets heerlijker dan materiaal verzamelen! 

Dit is mijn versie ... en wanneer je wilt, kan deze van jou zijn :) Ik heb meer dan genoeg materiaal om er nog eentje te maken :)


Voor februari is er de keuze tussen een superleuk tuniekje en een uil die al je naaigerief bewaart... doe je ook mee?

liefs,
Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan Mai Designs NL - de Blog!